ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

آغاز تدابیر ازسرگیری صدور روادید برای ورود اتباع هفت کشور به آمریکا

در پی تعلیق فرمان اجرایی ترامپ از سوی یک قاضی،خدمات رسانی به شهروندان ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن برای سفر به آمریکا از سر گرفته شد.

 به نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره ؛ منابع آمریکایی از آغاز تدابیر از سرگیری صدور روادید برای شهروندان کشورهای اسلامی که ورود آنها به این کشور ممنوع شده بود ، خبر دادند.

 

خبرگزاری رویترز نیز نوشت ؛ شرکت خطوط هواپیمایی فرانسه (ایر فرانس) روز شنبه اعلام کرد پس از آن که دادگاه فدرال آمریکا فرمان اجرایی رئیس جمهور این کشور را به حال تعلیق درآورد، به مسافران از کشورهایی که مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا می شوند اجازه داده است برای رفتن به آمریکا سوار  هواپیماهای این شرکت شوند. 

اروه اشلر سخنگوی شرکت ایر فرانس گفت: از امروز حکم دادگاه (فدرال) را اجرا می کنیم... به شهروندان کشورهای ذیربط اجازه داده خواهد شد بار دیگر به آمریکا پرواز کنند به این شرط که مدارک و روادید آنها معتبر و بدون مشکل باشد. 

این سخنگو افزود، نمایندگان دولت آمریکا در پاریس به شرکت های هواپیمایی فرانسوی اطلاع دادند که می توانند خدمات رسانی به شهروندان کشورهای ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن را برای سفر به آمریکا از سر بگیرند. 

یک قاضی فدرال در سیاتل روز جمعه فرمان اجرایی ترامپ را به حال تعلیق درآورد که به موجب آن برنامه پذیرش آوارگان در خاک آمریکا و ورود مسافران از هفت کشور یاد شده به آمریکا به حال تعلیق درآمده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد