ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت رصد می کنیم/آژانس پنج بار پای بندی تهران به برجام را تایید کرده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد انتخابات ریاست جمهوری ایران را به دقت رصد می کنیم.


به نقل از یورونیوز، فدریکا موگرینی -- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا -- گفت درباره نتایج احتمالی انتخابات ایران صحبتی نمی کنم ولی قطعا این انتخاباتی است که ما آن را از نزدیک دنبال می کنیم زیرا ایران بازیگری بسیار مهم در منطقه و آسیا است و قطعا انتخابات فعلی بسیار اهمیت دارد.
ادامه مطلب ...

آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال

 تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال بعد از پایان لیگ شانزدهم تلاش برای تقویت تیم خود را در دستور کار قرار دادند.  

ادامه مطلب ...

این میوه‌ها مثل یک قرص خواب‌آور طبیعی عمل می‌کنند

اگر به خاطر استرس و فشار کاری، دغدغه‌های روزانه، خستگی و افسردگی با مشکل کم‌خوابی یا بی‌خوابی مواجه شده‌اید، حتما کیوی بخورید.

   بر اساس تحقیقات، خوردن میوه کیوی می‌تواند باعث رفع مشکل بی‌خوابی و بدخوابی در افراد شود. ادامه مطلب ...

افتتاح نخستین مسجد مختلط در آمریکا!+ تصاویر و فیلم

 در بدعتی عجیب، در شهر برکلی آمریکا مسجدی افتتاح شده است که مردان و زنان در آن، کنار یکدیگر نماز می خوانند.


به نقل از پایگاه رادیو "مونت کارلو" فرانسه، در اقدامی عجیب و متفاوت از آموزه های دینی و اسلامی، در ماه آوریل (ماه گذشته میلادی) مسجدی در شهر برکلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا افتتاح شد که در آن مردان و زنان در کنار یکدیگر به نماز مشغول می شوند.
ادامه مطلب ...

سریع ترین حمله سایبری تاریخ چگونه انجام شد؟

 محققان امنیت سایبری بر اساس تحقیقات انجام شده اعلام کردند کره شمالی عامل اصلی این حمله سایبری بوده است.


یکی از کارشناسان عضو گروه تحقیق درمورد نحوه اجرای این حمله سایبری اعلام کرد اولین کدهای دستوری برای شروع حمله از طریق گروه لازاروس که یک گروه هکری متعلق به کره شمالی است ارسال شده است. این محقق در ادامه گفت: "این بزرگترین سرنخ ما تا به امروز از دخالت پیونگ‌یانگ در حمله سایبری WannaCry است."
ادامه مطلب ...

دلایل رفتن طارمی از پرسپولیس مشخص شد

 ظاهرا پیشنهادهای خارجی طارمی او را هوایی کرده تا در تابستان از تیم پرسپولیس برود، اما در این میان به جز آقای گل افراد دیگری هم مشتاق جدایی وی هستند.


دلیل رفتن طارمی از پرسپولیس مشخص  شدپیشنهادهای خارجی مهدی طارمی، او را بیشتر از پیش مشتاق ترانسفر شدن در تابستان کرده است، علاوه بر این، برانکو نیز بی علاقه به رفتن این بازیکن نیست و شاید یکی از دلایلی که این سرمربی اصرار به اضافه شدن گادوین منشا به تیم داشت، همین مورد بوده است.
ادامه مطلب ...

با زنان خبرساز جهان آشنا شوید +تصاویر

 در این گزارش با بخش کوتاهی از زندگیِ چند زن خبرساز در جهان، آشنا خواهید شد.


  در دهه های اخیر، زنان در توسعه سیاسی و مسئولیت های مختلف تلاش زیادی کرده اند و به همین خاطر در کانون توجه رسانه ها و مردم جهان قرار گرفته اند. آنها در سیاست و فعالیت های اقتصادی و امور خیریه، فعالیت های بزرگ و خوبی داشته و بین مردم محبوب شده اند.
ادامه مطلب ...

شهید گمنامی که صدام برای اسیرکردنش جایزه تعیین کرد

 صدام، در زمان جنگ تحمیلی برای زنده و مرده این شهید والامقام جایزه تعیین کرده بود ولی به خواست خدا، هیچگاه به این هدف خود نرسید.


شهید گمنامی که صدام برای اسیرکردنش جایزه تعیین کرد دوران جنگ عرصه تجلی رشادت دلیرمردانی بود که به بهای جان خود، آب و خاک و ناموس ایرانی را پاس داشتند. دلاورانی که گاه آن گونه که شایسته است به نسل امروز شناسانده نشده‌اند و در عین خوشنامی در بین همرزمان، در عرصه عمومی گمنام مانده‌اند.
ادامه مطلب ...

سفیر اسرائیل در انگلیس از بی‌بی‌سی فارسی بازدید کرد

 روزنامه اسرائیلی "آرتزشوا" از بازدید سفیر اسرائیل در انگلیس از شبکه بی‌بی‌سی فارسی در لندن خبر داد.   ادامه مطلب ...

بیش از 63 هزار و 429 شعبه اخذ رای در سراسر کشور در نظر گرفته شده/پیش بینی صندوق در آمریکا برای اخذ رای ایرانیان مقیم کانادا

 دبیر ستاد انتخابات گفت: بیش از 63 هزار و 429 هزار شعبه أخذ رای در سراسر کشور برای انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است.


بیش از ۶۳ هزار ۴۲۹ شعبه اخذ رای در سراسر کشور داریم
ب علی پور علی مطلق دبیر ستاد انتخابات در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که روز دوشنبه (25 اردیبهشت ماه) برگزار شد، گفت: همه ملزومات و اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخابات به شهرستان‌ها و بخش‌ها فرستاده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
ادامه مطلب ...

برخی نامزدها به گونه ای عمل کردند که گویی اپوزیسیون نظام هستند/ به کسانی رأی بدهیم که گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می کنند

 

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در روز جمعه 29 اردیبهشت، گفت: متأسفانه برخی از نامزدها به گونه ای عمل کردند که گویی اپوزیسیون نظام هستند و در جهت سیاه نمایی و زیرسوال بردن نهادهای قانونی نظام گام برداشتند که مطمئناً چنین اقدامی برخلاف مصالح ملی است.


29 اردیبهشت، مردم بار دیگر حماسه ای ماندگار می آفرینند/ با اقتدار در مقابل هرگونه اقدام علیه امنیت خواهیم ایستاد/به کسانی رأی بدهیم که گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می کنند آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زمین لرزه خراسان شمالی و ابراز همدردی با بازماندگان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: از همه مسئولان و دستگاه های ذی ربط می خواهیم که در اسرع وقت امکانات لازم برای حادثه دیدگان و مایحتاج ضروری به ویژه برای ساکنان نواحی سردسیر در مناطق زلزله زده را فراهم کنند.
ادامه مطلب ...

تکریم سرباز از برنامه های محوری نیروی زمینی است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: یکی از برنامه های اصلی و محوری نیروی زمینی تکریم جامعه سربازی است.

  ادامه مطلب ...