ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

تاکید اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بر حمایت از برجام

اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بر حمایت از برجام و عمل به وظایف خود در قبال توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.

به نقل از پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی، اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بر حمایت از برجام و عمل به وظایف خود در قبال  توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.

  ادامه مطلب ...

ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد 2017 شد+ تصاویر

تیم ملی کشتی آزاد ایران در مرحله فینال رقابت های جهانی با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم آمریکا گذشت و برای ششمین سال متوالی قهرمان این مسابقات شد.

  بسیاری از تماشاگران که بلیت به صورت اینترنتی خریداری کرده اند و حتی دارای بلیتهای وی آی پی جایگاه ویژه هستند پشت در ماندند و موفق به حضور در سالن نشدند آنها معتقد بودند که مسئولان بیش از ظرفیت سالن اقدام به بلیت فروشی کرده اند.

  ادامه مطلب ...

سنگی برای حل اختلافات زناشویی/ صاحبان این مشاغل «فیروزه» همراه خود داشته باشند

استفاده از خواص درمانی فیروزه قدمت طولانی دارد. از این سنگ برای درمان سر درد و بیماری های عصبی استفاده می شده است.

 برای آرامش اعصاب و همچنین رفع بسیاری ازمشکلات چون استرس، تشویش و نگرانی می توانید در کنار انجام مدیتیشن، نرمش، تنفس عمیق و تنظیم رژیم غذایی از خواص درمانی برخی از سنگ ها استفاده کنید.

  ادامه مطلب ...

آداب خوابیدن در اسلام

انسان اگر به خوابیدن خود اهمیت دهد،زندگی اش از کیفیت بیشتری برخودار است و اسلام برای استراحت توصیه هایی دارد.

از آنجا که دین اسلام در مورد بخش های مختلف زندگی انسان ها توصیه هایی دارد، در مورد خوابیدن  و استراحت نیز توصیه هایی دارد.

  ادامه مطلب ...

زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت منطقه و جهان است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی صدها کلاهک در زرادخانه هسته ای خود دارد و به عنوان بزرگترین تهدید علیه صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه و جهان بشمار می رود.

زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت منطقه و جهان است بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سخنان و ادعاهای بی اساس رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک در واشنگتن اظهار داشت:این سخنان حاوی هیچ نکته جدیدی جز تکرار ادعاهای پوچ و بی ارزش درباره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران نبود.‌ این ادعاها در حالی باز تکرار می شود که آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشات خود بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران صحه گذاشته است؛ واقعیتی که بطور مکرر توسط کشورهای مختلف نیز مورد تایید قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

تیم هند هم مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت

دومین پیروزی تیم ایران در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد مقابل تیم هند رقم خورد.

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017، از صبح روز (پنج شنبه) با حضور 8 تیم برتر جهان، در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه آغاز شده است و عصر روز جمعه با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.

  ادامه مطلب ...

افتتاحیه جام جهانی کشتی آزاد 2017 برگزار شد+تصاویر

مراسم افتتاحیه رقابت های جام جهانی کرمانشاه در سالن امام خمینی(ره) برگزار شد.

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد از صبح روز پنجشنبه در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است که عصر روز پنجشنبه به صورت رسمی افتتاح شد.

ادامه مطلب ...

روز به روز بر قدرت دفاعی و بازدارندگی‌مان می‌افزاییم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قطعا با سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تکیه بر توان و دانش فرماندهان جوان، روز به روز بر قدرت دفاعی و بازدارندگی‌مان خواهیم افزود

  ادامه مطلب ...

سید حسن نصرالله: الگوی ما شهدای مقاومت هستند/ برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد

دبیرکل حزب الله لبنان با سخنرانی در مراسم" گرامیداشت «فرماندهان شهید» مقاومت اسلامی"، از مقام شامخ شهداء تمجید کرد.

سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند
به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم " گرامیداشت «فرماندهان شهید» "  که در شهرک "شیث نبی" واقع در منطقه "البقاع" برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: "سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.

  ادامه مطلب ...

وضعیت مؤمن و کافر در هنگام مرگ چگونه است؟

مرگ برای مؤمن مانند بهترین بویی است که آن‌را استشمام می‌کند. به خاطر بوی خوشش به خواب می‌رود و همه سختی‌ها و دردها به پایان می‌رسد. اما برای کافر مانند نیش افعی و گزش عقرب یا شدیدتر از آن است.

حقیقت مرگ، این است که انسان از عالمی به عالم دیگر منتقل می‌شود. این انتقال برای مؤمن مبارک و شادی‌بخش است ولی برای کافر اتفاقی ناخوشایند و نامبارک است؛ زیرا دنیا برای مؤمن همانند زندان و مرگ برای او در حکم رهایی از زندان است ولی همین دنیا برای کافر به مثابه بهشت است.[۱] و مرگ او را از بهشتش جدا کرده و به عذاب منتقل می‌سازد.ادامه این مطلب را به نقل از سایت شهر سوال می‌خوانیم.

  ادامه مطلب ...

سقوط آزاد ایران در رده بندی AFC؛ کاهش سهمیه در انتظار فوتبال کشورمان + عکس

بر اساس تازه ترین رده بندی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال کشورمان با 4 پله سقوط در جای هشتم قرار گرفت.

 تازه ترین رده بندی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا که تلفیقی از عملکرد تیم های ملی و باشگاهی است ،اعلام شد که بر این اساس فوتبال ایران با 59.69 امتیاز  4 رتبه سقوط کرده و در جای چهارم قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

انقلابی‌گری به معنی تند روی نیست/دستگاه قضا با نقطه مطلوب فاصله دارد/در ادامه بررسی حقوق های نجومی با مشکل مواجه می‌شویم

دادستان کل کشور گفت: اگر بخواهیم بسیاری از حقوق های نجومی را بررسی کنیم با مشکل رو به رو می‌شویم زیرا با ضعف قانون مواجه هستیم.

انقلابی‌گری به معنی تند روی نیست حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد منتظری دادستان کل کشور در پنجمین دوره از سلسله نشست های میزان انقلابی گری که امروز(چهارشنبه) در لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار داشت: انتظار به حق جامعه به خصوص جوانان از نظام این است که تمام بخش های نظام وصف انقلابی گری را دارا باشند و این انقلابی گری در عمل باشد، نه در ظاهر.

  ادامه مطلب ...