ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

زیبا ترین بنای تاریخی در خاک آمریکا متعلق به ایران است+تصویر

باز کردن در سفارت ایران در آمریکا بعد 37 سال بدون دست خوردن و بعنوان یکی از زیباترین بناها در آمریکا

کشاورزی با کت و شلوار روی زمین! +عکس

خانواده کیوتو‌سایتو بیش از 400سال است که به‌کار کشاورزی مشغول هستند و این شغل را مایه افتخار خود می‌دانند. او می‌گوید: با پوشیدن کت و شلوار حین کار قصد دارم به دیگران ثابت کنم که این کار نیز باارزش است و با کارگر‌های کشاورز نیز باید رفتاری مانند یک مدیر شرکت داشت.

کشاورزی با کت و شلوار

عصبانیت سعودی ها از عزاداری ایرانیان در آزادی

رسانه‌های سعودی واکنش توهین‌آمیزی به مراسم عزاداری در ورزشگاه آزادی نشان دادند و از عرق دینی که هواداران فوتبال ایران نشان دادند، عصبانی هستند.

تیم ملی فوتبال ایران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه موفق شد برابر مهمانش کره‌جنوبی با یک گل به پیروزی برسد تا با 10 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گیرد.
این دیدار درحالی برگزار شد که ایران به خاطر تاسوعای حسینی سیاهپوش و ماتم زده شده بود. ورزشگاه آزادی برای این دیدار سیاهپوش شده بود و پیش از مسابقه هواداران شروع به عزاداری کردند و با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سیاه فضای خاصی به ورزشگاه آزادی دادند.
رسانه‌های سعودی از فضای که هواداران ایرانی در آزادی رقم زدند ناراحت و از عرق دینی که هواداران فوتبال ایران نشان دادند، عصبانی هستند. آن‌ها بار دیگر عناد و دشمنی خود را با ملت و مردم ایران نشان دادند.
روزنامه ایلاف عربستان که در لندن چاپ می‌شود این تیتر توهین‌آمیز را نوشت: راهیابی به جام‌جهانی مهم‌تر از عاشوراء نیست.


در گزارش این روزنامه سعودی آمده است: هواداران ایرانی ورزشگاه آزادی را به مکانی مذهبی تبدیل کردند تا جایکه به جای سر دادن شعارهای فوتبالی فریاد یا حسین را سر دادند. آن‌ها پرچم های سیاه در دست داشتند و بعضی هم لباس سیاه پوشیده بودند. هواداران ایرانی به جای آنکه مثل هواداران فوتبال رفتار و شادی کنند آیین دینی و مذهبی خود را در ورزشگاه آزادی به جای آوردند.

سایت اصوات العراق به انتقاد تند از سعودی‌ها پرداخت و آن‌ها را فرزندان یزید دانست تا جایکه نوشت: سعودی‌ها نشان دادند که برای آنها جام‌جهانی مهم تر از هر مناسبت دینی است حتی اگر پای قربانی کردن نوه رسول‌الله در میان باشد. آن‌ها از نسل یزید هستند. سعودی‌ها و همه وهابی‌ها خفه شوند. مسلمانان عاشوراء را فراموش نخواهند کرد. شیعه تا روز قیامت از دین محمد(ص) حمایت خواهد کرد.

برگزاری مراسم سوگواری شام غریبان حسینی در مساجد و کوی های سازمانی ارتش

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?ObjectType=NEWS&ObjectID=7f1e83d3-3a21-4ae0-a0d0-5e11864265b1


همزمان با فرارسیدن عاشوارحسینی، مراسم شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مساجد، حسینیه ها و کوی های سازمانی ارتش در سراسر کشور برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم شام غریبان سرور سالارشهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که بعد از نماز مغرب و اعشا برگزارشد فرماندهان، مسئولان و کارکنان همراه با خانواده هابویژه جوانان حضوری پرشور داشتند.

گفتنی است سخنرانی علما و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از جمله برنامه های شام غریبام حسینی بود که در بیش از 550 مسجد و حسنیه های ارتش در یکان ها و کوی های سازمانی ارتش در سراسر کشور برگزارشد.

عکس/ نمای داخلی ضریح امام حسین (ع)

در عکس زیر نمایی از داخل ضریح مطهر امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنید.

عکس/ نمای داخلی ضریح امام حسین (ع)

برگزاری مراسم ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در یکان های ارتش



http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=87c3114a-f81c-4e85-810c-be65878f771d

همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کلیه یکان های ارتش در سراسر کشور برگزار می شود
.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مراسم عزاداری بویژه در یکان های آموزشی و مجتمع های مسکونی ارتش با حضور جمع کثیری از فرماندهان، مسئولان، روحانیون، کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های ساکن در منازل سازمانی با اقامه مراسم پرشور عزاداری، نوحه خوانی و سینه زنی همراه با سخنرانی علما و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در یکان های آجا در سراسر کشور برگزار خواهدشد.

بنابر این گزارش، اقامه نماز با شکوه جماعت ظهر و عصر تاسوعا و عاشورا و همچنین مراسم شام غریبان حسینی نیز در مساجد، نمارخانه ها، تکایا و هیأت های عزاداری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می شود.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه مطرح کرد: آمادگی کامل هوانیروز برای مقابله با هرگونه تهدید

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز کرمانشاه با اشاره به انهدام گروهک تروریستی در مرز کرمانشاه گفت: طی درخواست قرارگاه نجف از هوانیروز کرمانشاه، یک تیم سبک از هوانیروز ارتش، عملیات انهدام تروریستها در منطقه غرب کشور را انجام داد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه افزود: با توجه به حضور گروهک تروریستی در منطقه غرب کشور که تصمیم بر خراب کاری در کشور را داشتند با حضور کارکنان خدوم قرارگاه نجف و با پشتیبانی سنگین آتش هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تیم 12 نفره تروریستی در طی عملیاتی موفقیت آمیز به هلاکت رسیدند و عملیات به نحوه شایسته به پایان رسید.

امیر قربانی در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست های متجاوز که ظهر دیروز در منطقه غرب به نمایش گذاشته است.

وی در پایان اظهار داشت: اتحاد و همدلی کارکنان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه موجب می شود که هیچ دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

اسامی فراورده های غیر مجاز اعلام شد!

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده‌های غذایی رﺷﺘﻪ آش، ﮐﺎرﮔﺎه اﻣﯿﺪ ﻫﺎﺷﻢ زاده با ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﻓﺎرس ﻣﯿﻼد، ﻋﺮق ﻧﻌﻨﺎ و ﻋﺮق ﺑﺎﺑﻮﻧﻪ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﺳﺮاج، عرق گلپوره با ﻧﺎم ﺗﺠﺎری مجلل و ﭘﺎﯾﺪار ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺎﺳﺖ و دوغ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﻻﮐﺘﯿﻦ را غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

همچنین محصولات ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ ﮐﺎﺷﺎن ﮔﻼب با ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﺑﻬﺎر، ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎری دانلوپ، ﭼﯿﭙﺲ ﺳﻨﺘﯽ اﺻﻔﻬﺎن ﻧﻤﮏ درﯾﺎﯾﯽ و ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻃﻼ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎری ﻧﺎﻧﺴﯽ، به دلیل جعل یا فقدان مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه معرفی این اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند، خواست معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع کنند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

بر اساس این اطلاعیه "ﮐﯿﮏ اﺳﻔﻨﺠﯽ ﺗﺎپ رز" که پیش از این به عنوان تولیدکننده فرآورده غیرمجاز منتشرشده بود با توجه به ارائه مستندات لازم از سوی مدیران آن مجموعه به عنوان محصولی مجاز جهت تولید و عرضه معرفی می‌شود.

شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو، برای دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین

گیاهی حیرت انگیز برای چربی سوزی

زنجبیل

از مرهم زنجبیل می‌توان برای شتاب بخشیدن به چربی سوزی و کوچک کردن دور شکم استفاده کرد چه اینکه این مرهم باعث افزایش گردش خون در بافت‌های بدن شده و به روند سوختن چربی‌های ذخیره شده کمک می کند.

نحوه تهیه مرهم زنجبیل برای کوچک کردن دور شکم
مقداری آب و زنجبیل رنده شده یا پودر زنجبیل را در یک قابلمه بریزید و بجوشانید، سپس مقداری زنجبیل را در قطعه ای توری به گونه ای قراردهید و آن توری را بدوزید که مانند چای کیسه ای شود و آن را به مدت 5 دقیقه در مخلوطی که در قابلمه قرار دارد، قرار دهید تا خیس بخورد.
مرهم داغ را که در آب و زنجبیل خیس خورده بر روی بدن قرار دهید.
آب و زنجبیل باید حداکثر در مدت 3 ساعت از زمان آماده شدن استفاده شود تا نتیجه ای بهتر داشته باشد. 
برای کسب نتیجه دلخواه باید سه بار در هفته از این شیوه استفاده نمود اما اگر بدنتان تحمل آن را نداشت فورا این شیوه را متوقف کنید چون به زنجبیل حساسیت پیدا می کنید.
همچنین می توانید مقداری دارچین به این مخلوط اضافه کنید تا روند کوچک کردن دور شکم تسریع شود.
در چه مواردی نباید از این درمان استفاده کرد؟
کودکان، سالمندان، افراد تبدار، زنان حامله و زنان شیرده نباید از این شیوه استفاده کنند.

شروط "امام جمعه" تهران برای برگزاری بازی "ایران و کره جنوبی"

شروط امام جمعه تهران برای برگزاری بازی

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت الله موحدی کرمانی خطیب این هفته نمازجمعه تهران،  با اشاره به مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی که قرار است عصر روز تاسوعای حسینی برگزار شود، گفت: تذکرات داده شده و بنده هم تذکر می‌دهم. اگر قرار است در شب عاشورا مسابقات فوتبال برگزار شود، دقت کنید که فضای مسابقه صد درصد عاشورایی و کربلایی باشد.


موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: باید فضای آنجا سیاه‌پوش شود، فریاد «یا حسین» از بین جمعیت پیوسته بلند شود و همه فریاد بزنند «یا حسین».

بر اساس گزارش میزان، تیم های ملی ایران و کره جنوبی از چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، روز سه شنبه (20 مهر) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.