ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

قول قرارگاه خاتم الانبیاء عملی شد

سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در تیتر امشب گفت: مطابق قولی که در سال 95 به مردم دادیم از 24 اسفند امسال در پالایشگاه توانستیم بنزین تولید کنیم.

 سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با حضور در برنامه تیتر امشب گفت:  قرارگاه خاتم با توجه به نامگذاری سال 95 به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اقدامات خوبی در 10 حوزه کاری خود داشت و نتایج خوبی هم دریافت کردیم.

  ادامه مطلب ...

نمایشگاه راهیان نور ارتش در اندیمشک برپا شد

  نمایشگاه راهیان نور با عنوان زهرائیان روز شنبه با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک گشایش یافت.  

  ادامه مطلب ...

فناوری موشک‌های با خطای زیر ۱۰ متر در اختیار کمتر کشوری قرار دارد/ موفقیت‌های نظامی مشکلات کشور را کوچک جلوه می‌دهد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موشک‌هایی با توانایی اصابت کمتر از ده متر فاصله به هدف، نمونه‌ای از این تسلیحات است که فنآوری آن در دنیا در اختیار کمتر کشوری قرار دارد.

فناوری موشک‌های با خطای زیر ۱۰ متر در اختیار کمتر کشوری قرار دارد/ موفقیت‌های نظامی مشکلات کشور را کوچک جلوه می‌دهد
سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاعی یادمان والفجر 8 اروندکنار گفت: تجهیزات نظامی موجود در این نمایشگاه همه با استفاده از فناوری ایرانی ساخته شده است.

  ادامه مطلب ...

یک ربع توقف به سلامت جانتان می‌ارزد!

هر دو ساعت به اندازه یک ربع استراحت کرده و در این زمان چایی کم‌رنگ بنوشید ، در صورت امکان از دمنوش‌های گل‌گاو زبان ، چایی کوهی و چایی ترش استفاده کنید.

برای سلامت جانتان ، یک ربع می‌ارزد !نوروز فرصت مناسبی برای سفر است و سالانه بیش از سی و پنج میلیون ایرانی در این ایام به گردش می پردازند.

  ادامه مطلب ...

ترفندهایی فوق‌العاده برای صرفه‌جویی هزینه بنزین در سفر

یکی از دردسرهای مسافرت برای برخی از مسافران خالی شدن باک بنزین و یا نیاز به بنزین زدن زیاد است که می توان با ترفندهایی مانع از صرف هزینه های زیاد شد.

ترفندهایی فوق‌العاده برای صرفه‌جویی هزینه بنزین در سفرکارشناسان به افرادی که می خواهند به سفربروند توصیه های جالبی برای جلوگیری از تمام شدن سریع بنزین خودروهای خود دارند.

  ادامه مطلب ...

شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در دیداری دوستانه

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی با حساب یک بر صفر مقابل عراق شکست خورد.

پایان نیمه نخست دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و عراق روز شنبه از ساعت 11 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

  ادامه مطلب ...

اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره حج تمتع سال ۹۶ / شرایط برای اعزام ۸۵ هزار نفر مهیا شده است


اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره حج تمتع سال ۹۶ / شرایط برای اعزام ۸۵ هزار نفر مهیا شده است سازمان حج و زیارت در خصوص حج تمتع سال 1396 اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، متعاقب مذاکرات حج سال آتی با وزارت حج عربستان، و با اطمینان از تامین انتظارات مورد نظر و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری، مسئولین محترم نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شهید پرور و بزرگوار ایران اسلامی، در خصوص تحقق حجی عزتمندانه مبتنی بر امنیت، عزت و کرامت حجاج عزیز کشورمان و فراهم شدن بستر ارائه خدمات مرتبط در حوزه های کنسولی، پزشکی و سایر خدمات مورد نیاز، با استعانت از خداوند متعال شرایط لازم برای تشرف بیش از 85 هزار نفر از حجاج جمهوری اسلامی ایران در حج سال 1396 مهیا شده است.  

ادامه مطلب ...

احضار سفیر رژیم صهیونیستی به وزارت خارجه روسیه

وزارت خارجه روسیه سفیر اسرائیل در مسکو را احضار کرد.

احضار سفیر رژیم صهیونیستی به وزارت خارجه روسیه به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت خارجه روسیه سفیر اسرائیل در مسکو را برای ارائه پاره ای توضیحات در خصوص حمله هوایی این رژیم به سوریه، احضار کرد.

ظریف: اگر برجام کارایی خود را از دست بدهد، به سرعت به وضعیت قبل باز می‌گردیم

وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با المیادین تصریح کرد برای دولت جدید آمریکا، اجرای برجام بهترین گزینه است.

ظریف: اگر برجام کارایی خود را از دست بدهد، به سرعت به وضعیت قبل باز می‌گردیم/ائتلاف برخی کشورهای اسلامی با اسرائیل علیه ایران تاسف‌بار است «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه کشورمان، در گفتگوی اختصاصی با تلویزیون المیادین در خصوص مسائل مختلف از جمله برجام، مواضع عربستان و رژیم صهیونیستی، مواضع جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد. این گفتگو در ساختمان وزارت خارجه در تهران انجام شد.

  ادامه مطلب ...

مردم معیارهای اصلح بودن را بشناسند و بر اساس آن رای دهند/برجام بدعهدی آمریکا را ثابت کرد

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید برای شناخت اصلح تلاش کنیم. چرا که غفلت از این موضوع مجازات سختی را در پی خواهد داشت.

باید دقت کنیم که در انتخابات، سرنوشت کشور را به چه کسی می دهیم/ آمریکا در برجام می خواهد همه چیز را بگیرد و هیچ چیز ندهد آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز خود ضمن توصیه مردم به تقوای الهی گفت: تقوا سرمایه دنیوی و اخروی است و ما در این دنیا به بازاری وارد شدیم که نیاز داریم چیزهایی را بخریم و بفروشیم و از جمله چیزهایی که باید بخریم بهشت است که سرمایه مورد نیاز برای خرید آن، تقوا است.

  ادامه مطلب ...

افتتاح نمایشگاه راهیان‌نور با حضور دریادار سیاری

نمایشگاه راهیان‌نور نیروی دریایی ارتش، با حضور دریادار سیاری در خرمشهر افتتاح شد.

  ادامه مطلب ...

بن سلمان ترامپ را "دوست واقعی مسلمانان" دانست!

مشاور ارشد شاهزاده بن سلمان اعلام کرد فرمان مهاجرتی ترامپ با هدف جلوگیری از ورود تروریست‌ها به آمریکا اتخاذ شده است.

شاهزاده بن سلمان ترامپ را به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ "محمد بن سلمان"، جانشین ولیعهد عربستان پس از دیدار با "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ "دوست واقعی مسلمانان" است و دستور اجرایی او مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع برخی کشور‌ها به آمریکا، به منظور هدف قرار دادن "اسلام" نیست.

  ادامه مطلب ...