ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

جزئیات حادثه تیراندازی در آبیک قزوین اعلام شد

از سوی رییس بازرسی نیروی زمینی ارتش؛

به دنبال حادثۀ تیراندازی یک سرباز در یکی از مناطق نظامی استان قزوین، رییس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیحات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

  ادامه مطلب ...

مبارزه در خلیج عدن 2 رونمایی می‌شود

با حضور حجت‌‎الاسلام والمسلمین محمد حسنی و امیر سرتیپ پوردستان؛

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه سی و یکم تیر ماه از بازی آنرویدی مبارزه در خلیج عدن 2 رونمایی می‌کند.

  ادامه مطلب ...

محاکمه دو شهروند سعودی به اتهام جاسوسی برای ایران!

امروز نخستین جلسه محاکمه دو شهروند سعودی به اتهام جاسوسی برای ایران برگزار شد.

محاکمه دو شهروند سعودی به اتهام جاسوسی برای ایران!به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی عکاظ، دادگاه ریاض نخستین جلسه محاکمه دو شهروند عربستانی را به اتهام جاسوسی برای ایران برگزار کرد.

  ادامه مطلب ...

هیچ نگرانی در برگزاری حج امسال وجود ندارد

حجت الاسلام قاضی عسکرگفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود حداقل مشکل ها را در برگزاری حج امسال داشته باشیم و در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد.

هیچ گونه نگرانی در برگزاری حج امسال وجود نداردحجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز چهارشنبه در «گردهمایی روحانیان معین و معینه های کاروان های حج تمتع» در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم، شیوع اخبار کذب را از دغدغه های برگزاری حج امسال عنوان کرد و گفت: مسئولان کاروان ها باید از امروز اقدام به راه اندازی کانال های ارتباطی از طریق شبکه های اجتماعی به منظور جلوگیری از هرگونه شایعه پراکنی در شبکه های اجتماعی کنند.

  ادامه مطلب ...

توقیف قایق صیادان عسلویه‌ای بوسیله گارد ساحلی قطر

رئیس شیلات عسلویه از توقیف قایق صیادان عسلویه‌ای بوسیله گارد ساحلی قطر خبر داد.

توقیف قایق صیادان عسلویه‌ای بوسیله گارد ساحلی قطر عبدالحسین بحرینی   اظهار داشت: روز گذشته یک فروند قایق صیادی عسلویه ای با ۳ ملوان نزدیک سکوهای نفتی آب های قطر در حال ماهیگیری بود که توسط گارد ساحلی این کشور بازداشت می شوند.

  ادامه مطلب ...

فرمانده کل ارتش از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کرد


امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر سرتیپ دوم سپهری راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کردند.

ادامه مطلب ...

امروز، پدافند ارتش یک یکان زنده با نشاط و عملیاتی است

جانشین فرمانده کل ارتش:

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی از این مرکز بازدید و از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان مناطق پدافند هوایی کل کشور دیدار و گفت و گو کرد.

  ادامه مطلب ...

وزرا در دولت بعد باید برای حل مشکلات شجاعت داشته باشند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا در دولت بعد باید برای حل مشکلات شجاعت داشته باشند نه این که فقط در جلسات درد دل کنند.

بدون اصلاح برخی نظام‌ها، رشد 8 درصدی مورد نظر در برنامه محقق نخواهد شد علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در هشتمین کنفرانس بین المللی بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد که صبح امروز (یکشنبه ٢٥ تیرماه) در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی رازی برگزار شد، اظهار داشت: موضوع این کنفرانس مهم و باید مورد اهتمام همه باشد.

  ادامه مطلب ...

اعتراف قاتل آتنا به قتل یک زن/رسیدگی به پاداش 300 میلیونی بقایی/ بازداشت حسین فریدون

سخنگوی قوه قضائیه گفت: قاتل آتنا اصلانی به یک قتل دیگر اعتراف کرده است اما هنوز آثاری از این جنایت کشف نشده است.
اژه ای حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و چهاردهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در رابطه با قتل آتنا اصلانی اظهار داشت:

ادامه مطلب ...

آژانس هفت بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرده است/ ترامپ نه فقط روح برجام بلکه متن برجام را نیز نقض کرده است

وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه سی ان ان تاکید کرد آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون هفت بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرده است.

آژانس هفت بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرده است/ ترامپ نه فقط روح برجام بلکه متن برجام را نیز نقض کرده است محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه اختصاصی با فرید زکریا مجری سرشناس شبکه سی‌ان‌ان اظهار کرد ایران از ابتدای جنگ با داعش در سمت صحیح جنگ قرار گرفت اما برخی دیگر از کشورها قبل از جنگ با داعش و در حین آن، مسیر غلط را انتخاب کردند.

  ادامه مطلب ...

ایستادگی بانه را مرهون رشادت های امیر سرتیپ رزمی هستیم/ امیر رزمی تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت

امیر سرلشکر حسنی سعدی: 

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در مراسم تشییع پیکر مرحوم امیر سرتیپ علی رزمی گفت: امیر رزمی تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت و ایستادگی بانه را مرهون رشادت های این امیر بزرگوار هستیم.

  ادامه مطلب ...

خبر ادعای تابش لیزر به بالگرد آمریکایی تکذیب شد

در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تابش لیزر به بالگرد آمریکایی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران این خبر را تکذیب کرد.

  ادامه مطلب ...