ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

دانشجویان دافوس با یکی از خانواده های شهدای ارتشی مدافع حرم دیدار کردند

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=6cbede37-7aa3-4b1e-8d6b-563de65abdd8


جمعی از دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی محورشناسی در استان گلستان اعزام شده بودند؛ با خانواده شهید سروان صادق شیبک، از شهدای والامقام تیپ 65 نوهد و نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار دانشجویان دافوس ضمن تجلیل از مقام والای این شهید سرافراز و عزم جدی در جهت ادامه راه آن شهید، لوح یادبودی را به خانواده معظم شهید شیبک تقدیم کردند.

همچنین گروه دیگری از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به منظور انجام اردوی آموزش محورشناسی به  استان همدان اعزام شده اند با فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه همدان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرمانده پایگاه شهید نوژه با اشاره به مولفه های رزمی نیروهای مسلح گفت: در واقع هر نیروی مسلحی دو تا مولفه دارد یکی نیروی انسانی و دیگری تجهیزات که هر کدام از اینها دارای اهمیت ویژه ای هستند ولی نقش نیروی انسانی از تجهیزات بسیار با اهمیت تر است.

وی افزود: دافوس یکی از مکان هایی است که در زمینه پرورش نیروی انسانی نقش مهمی در کشور دارد و مدیرانی را تربیت می کند که از نظر دانش نظامی و دانش مدیریتی مدیران توانمندی خواهند شد و وقتی یک مدیر توانمند باشد می تواند خوب تصمیم بگیرد و خوب تدبیر و فرماندهی کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
sobhan جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 16:38 http://sobhan165.blogsky.com

با سلام
ول بلاگ خوبی دارید.آما برای من سوال شده چرا فقط روزی یک مطلب میزارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد