ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

29 فروردین؛ روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های ارتش غیرتمند

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=4f4445c9-b24d-46f6-8f05-8a3dd76621b7

نیروی انتظامی، 29 فروردین؛ را یادآور حماسه و پایمردی ارتش انقلابی دانست و گفت :امروز، اقتدار نظامی و صلابت مثال زدنی ملت بزرگ ایران اسلامی در قامت استوار" ارتش" به عنوان بخشی از خیل عظیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی استکبار جهانی متبلور است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌‌ای با گرامیداشت 29 فروردین مصادف با "روز ارتش جمهوری اسلامی"، اقتدار و آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات را مایه امنیت، آرامش کشور و عامل یأس و ناامیدی جبهه دشمن در دستیابی به اهداف شوم و شیطانی علیه ایران اسلامی دانست.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

29 فروردین، یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور است. دلیرمردان در چنین روزی سرافرازانه بیعتی جاودانه با رهبر و مقتدایشان حضرت امام خمینی (ره) بستند و حماسه جاودانی را در تاریخ پرافتخار این سرزمین رقم زدند.

ایثار، رشادت، ایمان، صلابت و اقتدار همچون نگینی بر پیشانی این نیروی انقلابی و مردمی می‌درخشد، نیرویی مجاهد و فداکار که امام عزیز (ره ) و رهبری معظم و حکیم انقلاب همواره از آن به عنوان پشتوانه و دژ مستحکم دفاعی، حامی، همراه و حافظ همیشگی انقلاب یاد کرده‌اند.

ارتش در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرد و امروز، ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران به مدد تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس و با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص، بکارگیری ابزارها و ادوات نظامی پیشرفته، مجهز شدن به دانش و فناوری‌های روز دنیا، توانسته است به عنوان یکی از برجسته‌ترین و کارآمدترین ارتش ها در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مطرح باشد.

در این بیانیه تاکید شده است؛ تلاش‌های خستگی ناپذیر امیران سرافراز ارتش به ویژه شهید سرافراز " امیر سپهبد علی صیاد شیرازی" در تعمیق، توسعه وحدت و تعامل بین ارتش و سپاه، با گذر زمان آشکار‌تر شده و تجربه‌ای بدیع و منشور الهام بخش را فرا روی شیفتگان عزت و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی و به ویژه نسل جدید نیروهای مسلح قرار داده است.

در دنیای امروز که استکبار جهانی با همدستانش به دنبال مهار اقتدار و نهایتا ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند، بی‌شک اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی را در خنثی کردن توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان خواهد داشت.

نیروی انتظامی ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش و با تجلیل از مقام شامخ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس و در میدان‌های دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور تاکید دارد، تردیدی نیست که مجموعه نیروهای مسلح ‌اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و نیز بسیج مردمی‌ با پیروی از منویات راهبردی مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و بهره مندی از تجارب تاریخی، درک درست از الزامات و مقتضیات زمانی؛ نظام سلطه و تمامی بدخواهان ایران اسلامی را چون همیشه مقهور عظمت، صلابت و اقتدار خود خواهد کرد. انشاءا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد