ایران سر بلند
ایران سر بلند

ایران سر بلند

قهرمان لیگ برتر در آزادی ذوب می شود؟/ طوفان زرد در انتظار تراکتورسازان

لیگ برتر فوتبال روز شنبه هفته آینده با برگزاری 8 بازی همزمان وارد هفته بیست و نهم مى شود

قهرمان لیگ برتر در آزادی ذوب می شود؟/ طوفان زرد در انتظار تراکتورسازان
بازیهاى هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به طور همزمان روز شنبه هفته آینده برگزار مى شود. قهرمان لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن می رود و زرد پوشان اصفهانی هم میزبان تراکتورسازان هستند.

 

پرسپولیس- ذوب آهن/ ساعت ١٨ ورزشگاه آزادى

سرخپوشان پایتخت سه هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان این رقابتها شدند و جام  قهرمانى خود را هفته گذشته در پایان بازى با پدیده گرفتند. 

با توجه به قهرمانى پرسپولیس در لیگ برتر به نظر مى رسد که برانکو به بازیکنان اصلى خود استراحت بدهد و به بازیکنان جوان در دیدار  با ذوب آهن بازى بدهد تا سرخپوشان پایتخت با آمادگى کامل به مصاف الوحده امارات در هفته پایانى لیگ قهرمانان آسیا بروند.

شاگردان برانکو با وجود درخشش در لیگ برتر و کسب قهرمانى، در آسیا عملکرد خوبى نداشتند و با تساوى برابر الهلال عربستان صعودشان به مرحله بعد به اما و اگر کشاندند. 

با وجود اینکه برانکو خیالش از قهرمانى در لیگ برتر راحت است اما صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به دغدغه اصلى پروفسور تبدیل شده است. 

 سرخپوشان پایتخت  بعد از بازگشت از عمان قرار بود در زمین خیریه عمل تمرین کنند  اما بازیکنان به علت پرداخت نشدن مطالبات خود حاضر به تمرین کردن نشدند و بیان کردند تا زمانى که حقوقشان پرداخت نشود تمرین نمى کنند. 

مسدود شدن حساب باشگاه هم به مشکلات سرخپوشان اضافه شده است و باید دید مسئولان این تیم مى توانند مشکلات مالى خود را برطرف کنند یا نه! 

در آن سوى میدان، تیم ذوب آهن با ٤٢ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. این تیم رقابت تنگاتنگى با همشهرى اصفهانى خود سپاهان براى کسب رتبه چهارم دارد چرا که در صورت قهرمانى تراکتورسازى در جام حذفى ، سبزپوشان اصفهانى با تثبیت جایگاه چهارمى مى توانند یکى از سهمیه هاى آسیایى کسب کنند. 

با توجه به اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است نیازى به سه امتیاز این بازى ندارد و شاگردان مجتبى حسینى با ارائه بازى هجومى مى توانند از سد قهرمان لیگ برتر بگذرند و جایگاه چهارم خود را تثبیت کنند. 

پرسپولیس با وجود قهرمانى در لیگ برتر تصمیم دارد که بازى جوانمردانه مقابل ذوب آهن انجام بدهد تا حقى از تیمهاى رقیب ذوب آهن براى احراز رتبه چهارمى ضایع نشود و سرخپوشان هم رکورد دیگرى از خود در لیگ برتر به جا بگذارند. 

بازى رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. 

به هر حال باید دید برانکو در بازى با ذوب آهن از بازیکنان جوان در ترکیب اصلى استفاده مى کند یا با همان ترکیب همیشگى تیمش را به زمین مسابقه مى فرستد؟

حسن اکرمى به همراه کمک هایش هادى طوسى، فرهاد مروجى و على باى تیم داورى این بازى را تشکیل مى دهند. مسعود مرادى هم ناظر بازى است. 

فولاد مبارکه سپاهان- تراکتور سازى/ ساعت ١٨ ورزشگاه نقش جهان اصفهان 

زردپوشان اصفهانى با حضور کرانچار متحول شدند و چند هفته اى است که نتایج خوبى در لیگ برتر مى گیرند و اکنون براى رتبه چهارمى با همشهرى اصفهانى خود ذوب آهن رقابت مى کنند. 

شاگردان کرانچار قصد دارند روند رو به رشد خود را مقابل تراکتور سازى ادامه بدهند تا همچنان به کسب رتبه چهارم امیدوار بمانند اما کار سختى برابر شاگردان قلعه نویى دارند. 

در آن سوى میدان، شاگردان قلعه نویى هفته گذشته با برترى برابر آبى پوشان پایتخت به رتبه دوم صعود کردند . 

براین اساس آنها با روحیه بالا به مصاف زرد پوشان اصفهانى مى روند تا با برد این بازى جایگاه دومى خود را حفظ کنند. 

تراکتورسازان براى بازى با سپاهان چند مصدوم و محروم دارند و همین موضوع به دغدغه اصلى قلعه نویى تبدیل شده است. 

جاسم کرار و محمد نورى محرومان تراکتورسازى و ادینهو هم بازیکن مصدوم این تیم تبریزى است. 

به هر حال تراکتور سازى با نبود دو هافبک میانى اصلى خود باید به مصاف سپاهان برود و کار سختى مقابل این تیم خواهد داشت. 

جدال قلعه نویى و کرانچار در این بازى جذاب و دیدنى است. 

حمید حاج ملک به همراه کمک هایش على میرزابیگى، سجاد طورى و على صفایى تیم داورى این بازى هستند. علیرضا کهورى هم ناظر بازى است. 


بازى رفت دو تیم با نتیجه ٢ بر یک به نفع سپاهان به پایان رسید. 

ماشین سازى تبریز- سیاه جامگان / ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ١٨ 

تیم ماشین سازى که سقوطش به لیگ دسته یک حتمى شده است روز شنبه هفته آینده به مصاف تیم ته جدولى سیاه جامگان مى رود. 

شاگردان کاظمى با وجود اینکه به لیگ دسته یک سقوط کردند اما قصد دارند از اعتبار فوتبال تبریز دفاع کنند و وداع باشکوهى با لیگ برتر داشته باشند. 

در آن سوى میدان، تیم سیاه جامگان با ٢٤ امتیاز از شانس زیادى براى بقا در لیگ برتر برخوردار نیست اما این تیم تمام تلاش خود را مى کند تا با برد این بازى و ناکامى صباى قم و سایپا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد. 

به هر حال جدال دو تیم ته جدولى مى تواند جذاب و دیدنى باشد. 


موعود بنیادى فر، محمد رضا مدیر روستا، براتعلى مولوى و کوپال ناظمى تیم داورى این بازى هستند. حیدر شکور هم ناظر بازى است. 

بازى رفت دو تیم با نتیجه ١ بر صفر به نفع سیاه جامگان به پایان رسید. 

صنعت نفت آبادان- فولاد خوزستان/ ساعت ١٨ ورزشگاه تختى آبادان

دربى جنوبى ها میان صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان شنبه هفته آینده برگزار مى شود. 

صنعت نفت آبادان ملقب به برزیل ایران با ٣٣ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. این تیم قصد دارد با استفاده از میزبانى خود سه امتیاز این بازى کسب کند و جایگاه خود را در جدول رده بندى ارتقا بدهد. 


در آن سوى میدان، شاگردان سعداوى با ٣٢ امتیاز و یک پله پایین تَر از حریف خود در جایگاه دوازدهم قرار دارد. 


هر دو تیم در میانه جدول قرار دارند و نگرانی بابت سقوط ندارند. براین اساس با خیالى راحت پا به زمین مسابقه مى گذارند تا یک فوتبال ناب جنوبى ارائه بدهند. 

ساسان انصارى با ١٦ گل زده رقابت تنگا تنگى با مهدى طارمى براى آقاى گلى دارد و در این بازى مى تواند گلهاى زده خود را افزایش بدهد. 

بازى رفت دو تیم با نتیجه ٣ بر صفر به نفع برزیل ایران به پایان رسید. 

مهدى مرجانزاده به همراه محمد رضا مدیر روستا، براتعلى مولوى و کوپال ناظمى تیم داورى این بازى هستند. حیدر شکور هم ناظر بازى است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد